14 december, 2008

Brorsans nyrenoverade rum

Nu sitter jag här i brorsans nya snygga rum. Ljusgråa väggar och en svart fondvägg. På en vägg hänger en stor svart-vit tavla av New York City och i ett hörn står en tv. Hans rum har gått från att vara en liten killes, till ett mycket mera vuxet rum med fler detaljer och mer stil. Riktigt snyggt är det(!).

Idag är jag fortfarande sjuk och jag orkar inte skriva några blogginlägg, så det kommer ett när jag har energi till det. Dagen har passerat i slow...motion... very...slow... och jag inte gjort mycket. Det blir nog ingen skola på några dagar och jag hoppas att jag är frisk på onsdag - då är det ett sista genrep inför konserten på torsdag och vi får våra datorer i skolan. Så måste verkligen vara frisk då. Och det är bara denna veckan som kommer nu, som är kvar innan jul. Jag har inte köpt alla julklappar än, så det är planerat in till nästa helg om allt går som det ska.

Och nu är min dagliga dos av energi slut, så nu är det nog sängen som gäller för mig. God natt!

Inga kommentarer: