16 december, 2008

*Host, host*

Usch, min blogg blir inte uppdaterad speciellt mycket när jag är sjuk. Jag orkar verkligen inte... Men på dagens schema så ser det ut som att en hemresa är inbokad i alla fall. Den kan ändras till i morgon bitti, men det vet jag inte om jag orkar.
Annars händer inget intressant mer idag. Mamma kommer antagligen hem om någon timme för att köra mig till tåget.

Anledningen till att jag åker hem till mig är för att jag ska till skolan i morgon för att hämta min dator som har kommit. Alla ska vara i skolan kl:13.00 för att göra alla installationer och få information om allt. En sak som är väldig dum englig mig, är att alla elever måste köpa en datorväska - för egna pengar. Och sedan efter tre år när vi slutar på skolan, så måste vi lämna tillbaka datorn. Så då står vi där utan dator med en tom väska. Helt knäppt. Jag tycker att skolan kan betala väskan också... om vi inte får köpa datorn för ett billigare pris sen då. Men det vet man ju aldrig hur det blir med det.

För övrigt så är jag fullkomligt super stressed out inför julen. Jag har inte riktigt lyckats få tag i alla julklappar än, men jag hoppas kunna fixa de sista som är kvar den 20:e när jag tänkte ta en lite tripp till Skövde med mammsen. Funderar på om vi kanske skulle sola den dagen också - om det finns någon tid. Så det ska bli en riktig mor och dotter dag! Mysigt! Och nu kurrar min mage, inte konstigt i och med att klockan är 14.17... så jag ska äta lite lunch nu. Mummsig köttröra med ris och grönsaker!

1 kommentar:

Sandra sa...

skulle inte vi julhandla på lördag?