05 december, 2008

Ooops! I did it again..sadly

Barummet är helt täckt av ånga, spegeln har immat igen och jag är nyuschad och fräsh. Familjen åt smörgåstårta till kvällen, jag åt en vanlig macka. Det blev lite stressigt hem från skövde förut efter att de hämtat mig vid tåget och handlat mat. Vi kom på att pappa skulle äta vi 19.00 och då var vi precis klara på Maxi. Vi har inte riktigt vat oss vi att pappa har diabetes och vi glömmer lätt av att han ska äta på vissa tider, vi är bara vana vid att ha koll på mattider runt min kusin Emelie. Så vi skyndade hem, fixade kvällsmat, en timme sena typ, men det gick bra ändå som tur var.

När jag satt på tåget förut och pluggade så kom jag på att jag har glömt pappret till min historiainlämning i skolan, pappret är det står va jag måste få med i texten. Så, det blir intressant på måndag när den ska lämnas in... Ooops, I did it again...sadly.


Inga kommentarer: