18 december, 2008

Hej! Hej! Donner!

Fatta att jag är överlycklig eller! Herregud! OH MY GOD!
Rektorn på Donnergymnasiet ringde nyss och berättade att jag får börja där efter jul! Så nu ska jag bara skriva ut mig från den skolan jag går på nu och sedan skicka över mina omdömen. Sedan brjar jag som elev på Donner den 8e januari 2009 kl:09.00.

Jag ska åka och kolla på mitt schema och gå igenom lite saker med rektorn den 7e januari, dagen innan skolan börjar. Annars är jag hjärtligt välkommen till skolan och det ska bli helt sjukt kul!
Nu får jag ju gå på skolan som jag ville från början. Donner var mitt 1a val och MoveIt mitt 2a. Så, Yes! Gud vad glad jag är! Snacka om perfekt julklapp.

Nu ska jag återgå till att julfixa i matsalen så att det är fint där på julafton när allt folk kommer. Jag lovar att det är mycket att göra. Vi ska till exempel fylla i lite färg på väggen eftersom färgen har spruckit på ett ställe. Så vi ses!

1 kommentar:

Miranda sa...

Ååh, vad roligt! :D