22 december, 2008

Wow! Snacka om julshopping!

Äntligen! Det har tagit precis hela dagen. Jag och mamma åkte hemifrån 12.25 för att handla de sista julklapparna, och nu är klockan 17.00. Jag är jättetrött i fötterna men annars är jag fortfarande pigg! Jag köpte alla julklappar jag hade kvar och en tröja till mig själv. Sen handlade vi det vi hade glömt till julbordet och så självklart glömde vi köpa en julklapp till mammas farmot Viola. Så mamma har en julklapp kvar. Och snacka om att det var folk i stan eller! Herregud! Det konstiga var att jag och mamma inte stog i kö en enda gång typ...

Ikväll, eller snart, ska vi på "kalas" hos Per. Det är mina kusiners pappa och han fyller också år idag. Det är alltid så kul att gratta honom för han älskar verkligen att fylla år. Det är som att gratta en treåring och se ögonen lysa av glädje och nyfikenhet! Haha!
Så grattis till Per!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, vi är vrålhungriga. Och sen ses vi senare i kväll. Hare gött!

Inga kommentarer: