22 december, 2008

Världens bästa brorsa!

Jag har världens bästa bror. Han är supergullig, i alla fall idag. Han har laddat ner Twilight åt mig och bränt ner den på DVD, så nu kan alla andra gå på bio och se den och jag kan sitta hemma med näsdukar och titta hur mycket jag vill! Marcus är bara bäst!

Förrästen, jag glömde säga att jag köpte en mössa idag. Jag har köpt en mössa... Det är helt otroligt! Jag har aldrig gillat mössor och hela denna vinterna har jag frusit om ögonen och letat som en galning efter en mössan som kunde duga åt mig. Och idag hittade jag den! Den är brunflammig med en blomma på. det låter väl sådär men den är jättefin! Liknar en blandning mellan en mössa och en hatt tror jag. Söt är den i alla fall och jag gillar den, och det är väl huvudsaken antar jag. Så, grattis till mig - mitt första mössköp i hela mitt liv.

Per blev jätteglad förut när vi kom och fikade. Han fick ett gigantiskt ölglas av oss på skoj och det var uppskattat. Han bjöd min pappa att komma över för att dricka öl någon dag, se vem som kan få i sig flest "glas". Och det var ett glas som var 70cm högt, ett riktigt ölglas som det gick i hur mycket som helst i! Haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooooh!! O_O...kan du inte ta med den imorn?? pretty please^^