21 januari, 2009

090121

Då var det onsdag(!), vilket betyder - min lediga skoldag! Denna dagen har jag tänkt städa (rutin att göra det på onsdagar), men jag tror inte att grannarna uppskattar om jag kör igång damsugaren nu som jag höll på att göra - så det får vänta en stund. Jag har också planerat att ta en skön dusch, fixa mig lite och vid 15.00 tiden möta upp tjejerna - T1+T2 (Tvillingarna Emelie och Johanna), Annalisa, Henrietta och kanske Sara - för en mysig downtown coffee. Det ska bli mys!
Men innan jag sätter igång med något så ska jag dricka min proteindryck och länka till en av mina vänners blogg, Alicia. Hennes blogg är precis nystartad och handlar för det mesta om Twilight, då hon är ett freak - precis som jag, eller nej, värre än jag! Oh my god! Värre än jag? Ja, det stämmer nog. Så kolla in hennes blogg!
Alicias blogg *klicka*