14 januari, 2009

Lite shopping + avslappning

Nu har jag varit en sväng på stan och det blev lite småsaker för hälften av beloppet på presentkortet. Tyvärr fick jag en fruktansvärd huvudvärk och nu sitter jag och försöker mig på en avslappning undertiden som jag väntar på att min ansiktsmask ska "bli klar". Då kanske min huvudvärk försvinner också(!). Om jag vilar lite alltså.

Köpte:
- T-shirt: vit
- T-shirt: svart
- Två ansiktsmasker


ANSIKTSMASK:
Den som jag använder är hur bra som helst(!) och är ett toppenbra alternativ för ett bra resultat. Den är dock ganska dyr och lite krånglig att få på plats helt prefekt. (vilket jag inte har lyckats med riktigt någon gång.) Den går inte att äteranvända vilket den borde göra om man går på priset och har 15minuters värkningstid. Kostar som sagt rätt mycket: 25:- /st på H&M.

Inga kommentarer: