21 januari, 2009

Helskön eftermiddag med tjejerna

Nu sitter jag här och mummsar på en kycklingburgare från Donken, jag orkade verkligen inte laga mat när jag kom hem kände jag.
Eftermiddagen med tjejerna började vid 14.00 tiden och vi möttes vid Järntorget för att leta rätt på ett mysigt café. Jag var där först och de andra fyra kom någon minut efter mig - då blev det kramkalas eftersom vi inte har träffats sen innan jul. Det var så kul att träffa dem igen; Annalisa, Johanna, Emelie och Sarah - det var synd att Henrietta fick ställa in, fick inte träffa henne tyvärr. Men hon får hänga med nästa gång vi fikar!
I alla fall så snackade alla i munnen på varandra då alla hade massor att berätta(!). Vi hittade ett litet mysigt fik inne på en av smågatorna - som påminner mycket om Gotland(?). Fiket hette Husaren och hade världens största kanelbullar och drömmar. Vi slog oss ner varsin kopp kaffe och mummsade på våran kanelbulle och drömmen vi hade köpt (det låter lite kul att säga "en dröm, tack" när man beställer!). Efter cirka en timme bestämde vi oss för att gå och då fick vi idén att gå upp för ett berg i närheten och titta på utsikten. Det blev många fina kort också som jag tycker att ni kan titta på och slänga in en kommentar till! (länkar till bilderna i slutet av inlägget.) När det började bli kallt gick vi ner igen och började sakta gå mot spårvagnarna. Vi sa hej då och bestämade att vi skulle ses snart igen, så åkte vi åt olika håll och som sagt, nu sitter jag här - med Two and a half men i bakgrunden på tv:n.

Nu ska jag fortsätta att sortera in inläggen i kategorier och lägga in dagens outfit. Kolla gärna mina bilder från dagen och kommentera! Bilderna ligger på 21 Januari 2009!
Bilder *klicka*

1 kommentar:

Unknown sa...

fina bildeeer :D haha, bor du också i göteborg :D???