13 januari, 2009

Header förslag?




Japp, här är två av mina andra alternativ till header för bloggen. Vilken tycker ni blev bäst?

Annars är det gött att jag är ledig i morgon(!). Måste städa, ser för j*vligt ut här och sen måste jag sortera lite tvätt. Men jag hade tänkt att jag skulle ta en liten sightseing(stavas*) i morgon och kolla vart simhallen ligger - någon stans vid min blivande adress, men vet ej exakt vart. Jag har blivit grymt sugen på att simma, så jag får se om jag hittar dit och om min ekonomi tillåter så kanske det blir en efterlängtad simtur.

Och jag måste tillägga att jag inte riktigt har samma filmsmak som många människor har. Jag hade fått ett tips om att The Guru skulle vara en bra film. Så jag började titta på den ikväll (visas på 3:an.) och den är verkligen inte bra - enligt mig då.
Men nu ska jag sova och njuta av att jag inte har någon läxa och att jag kan sova hur länge jag vill i morgon!

Inga kommentarer: