27 januari, 2009

Dagens Outfit

Sista bilden belv bara "kul" om ni undrar
varför den är med*

Idag har jag också en ganska vanlig och inte direkt fixad look.
Jag orkake inte fixa mig idag, men lite måste man ju ändå anstränga sig(!).
Vad tycker ni? Duger det(?).

Dagens Outfit:
- Linne: Lotta
- Tröja: H&M
- Jeans: Vero Moda
- Stövlar: Step In

Nu ska jag snart gå till bussen - runt 07.30 typ. Måste ta ut pengar innan, då jag hade tänkt köpa en baugette (stavas?*) till lunch eftersom jag inte gillar maten idag, och den affären är så liten att de inte tar kort. Så då måste man ha cash*. Annars så ses vi i eftermiddag, jag kanske simmar idag igen så jag vet inte när jag kommer hem.
Och om ni inte har nått kul för er så kan ni kanske länka till min blogg? (A)

2 kommentarer:

Unknown sa...

jätte fint :)har du färgat hår elelr e de din riktiga färg?

Anonym sa...

sv: tack! ja, absolut kan vi göra det :) jag lägger till dig nu, säg till när du har lagt till mig! :)