14 januari, 2009

Total style makeover? Yes please!

Någon mer än jag som tröttnat på sin klädstil? Jag är så trött på min nuvarande klädstil. Jag har en tråkigt vanlig och lite slapp sklädstil som jag alltid har haft. Lite mesig och i mycket naturfärger vilket gör att jag smälter in i allt och inte läggs så mycket märke till.
Jag skulle vilja få en total style makeover - lite mer färg men också en mer stilfull, uppklädd stil. Om jag skulle jämföra min stil med den stilen som eleverna på min skola har, så ser jag ut att vara urfattig. Eleverna på min skola har en stil som är mer uppklädd, mer vuxen oxh lite kontorsaktig. Mycket skjortor, klänningar och kjolar - mycket färger och en väldigt sofistikerad stil. Jag vill också ha den stilen men tycks aldrig få till det, jag se rhela tiden ut som en person som ligger två år efter i modet. Haha!
Därför har jag en fråga: Någon som bor i Göteborg och som kan tänka sig att hjälpa mig med stilen jag söker. Några tips?

Inga kommentarer: