22 januari, 2009

Ändrade planer för helgen

Klockan är inte mycket mer än 21.00, men jag har tänkt sova nu ändå. Jag har sovit så fruktansvärt dåligt de senaste nätterna att jag är helt slut. Totalt utpumpad.
I morgon har vi tre lektioner, låter helt ok för att vara fredag eller hur. Men - sista lektionen är en tre timmars mattelektion! Fatta att jag som verkligen inte gillar matte, kommer att dö.
Men jag är beslutsam och står fast vid mitt beslut: Jag ska överleva matten!
Första lektionen börjar 09.00 och då har vi svenska i 90 minuter, direkt efter det har vi engelska i 60 minuter och sen är det lunch - 60 minuter. Sen är det bara matten kvar. 120 minuter med matte. 120 sega och tråkiga minuter med matte. Men jag ska överleva(!) OCH vara aktiv har jag bestämt mig för (undrar hur länge jag kan hålla fast vid det?).
Kan också passa på att säga att lite av helgens planer har blivit inställda för att jag har ont i mina körtlar bakom öronen. Philip skulle komma hit i morgon kväll och på lördagen skulle vi ha kollat in teatern där kursen kommer äga rum. Men vi får lösa det på något annat sätt. Jag såg verkligen fram emot att träffa honom igen, saknar honom. Men vi ses väl snar ändå(?) hoppas jag! Men vet ni vad? Jag ska göra en sak i morgon som jag verkligen längtar efter! Men vad, det får ni veta senare i morgon.

Sov gott / K

2 kommentarer:

Sandra sa...

jag tror att jag vet xD<3

Unknown sa...

HERREGUD 3 timmar :O skojjar du? fy fan :D haha