22 januari, 2009

Hjälp! Vad sjutton köper man till en 14 årig kille?

Oh shit jag höll på att glömma! Min lillebror fyller snart år och jag hade tänkt köpa något till honom i morgon, senast. Så snälla hjälp mig: vad ska jag köpa?
Jag har börjat tycka att det är svårt att köpa något till honom då han börjar bli stor. Han fyller redan 14(!). Med risk för att låta som min mamma säger jag: Usch! Va stor han är! Minns när vi var små och lekte prins och prinsessa, bilar, barbie och när han klädde ut sig till Pippi Långstrump bara för mamma sa att han inte kunde vara Pippi, för det är ju en tjej. Haha! Ska se om jag kan fixa fram kortet på honom som Pippi, jag vet allt att det finns - frågan är bara vart.

Vad sjutton köper man till en 14 årig kille?
Men har ni några bra tips vad jag kan köpa till honom så lämna en kommentar!
Jag skulle verkligen uppskatta hjälpen!

Inga kommentarer: