24 januari, 2009

Ladies and duchbags

" I'm wiser now. I' not the foolish girl you used to know."

I kväll blir det Göteborg med Philip då. Men först är det "PARTEEEY" eller nått. Folk har börjat komma nu--- 45 minuter för tidigt. Men men, det får väl funka antar jag. Pappa hotade med att inte släppa in folket men de kom in ändå, eller så nämndes aldrig hotet högt. Haha!
Vi har världens bästa present till brorsan, han fyller i och för sig bara 14 - men alla hans kompisar är äldre än honom så han ska få en helt ny moppe. Hoppas han gillar den - för jag fick fasen inte något så dyrt när jag fyllde 15 ens! Och han är bara 14! Inte ens det - han fyller ju först på måndag.

Bussen till Skövde går 21.00 från Värsås, så då ska jag hoppa på den och möta upp Philip där. Sen tar vi tåget till Göteborg 21.30 och är väl framme runt 23.00 tiden skulle jag tro. Det intressanta blir vad vi ska käka - för jag har ett kylskåp som är mer än tomt. Eller jo, jag har ett mjölkpaket där - som har gått ut. Den går ut idag. Så det blir väl apelsiner och knäckebröd eller nått annat mumsigt! Ha en good evening ladies and duchbags!

Inga kommentarer: