23 januari, 2009

Liten överraskning för Lotta

Ja, nu sitter jag här och somnar nästan rakt på tangenterna. Proppmätt är jag också, har precis käkat mammas goda köttfärspaj.
Gen har rullat på i helt okej tempo, svenska gick hyfsat fort och vi jobbade med manusarbete. Sen var det engelska och det gick faktiskt fort, sen var det lunch och bara matte kvar efter det. Jag överlevde! Jag överlevde matten! Men jag var så gott som död efter bara 1.5 timmar och då var det ju lika länge kvar innan vi slutade. Efter skolan åkte jag till stationen där det roliga för dagen hände: Jag mötte Sandra! (en av mina kompisar från Hjo.) Hon skulle till killen, så då passade vi på att prata en stund - när hon ändå var i götet. Så tog jag tåget till skövde och på vägen hem stannade jag till lite hos en extra speciell tjej. Nämnligen dagens 17 åring Lotta!
Hon blev helt överraskad av att jag plingade på hos henne och jag hade ju tyvärr ingen riktig present, men hon verkade bli glad över chokladkakan med den röda rosetten på. Så det blev nog väldigt bra! Tyvärr kunde jag inte stanna och fira henne mer för att jag inte mår helt bra - så jag får ringa i morgon och förhöra mig om hur kvällen var.

Nu ska jag sova, så vi ses i morgon. Ha en toppen kväll!

Inga kommentarer: