10 januari, 2009

Saturday morning

Good morning all people!
Jag har just ätit frukost med familjen och lös melodikrysset precis som vanligt.
Som ni märkte så skrev jag inget mer inlägg efter att jag kommit hem till mina föräldrar igår kväll. Tåget var sent till skövde och mina föräldrar var sena till stationen på grund av isiga vägar. Så jag kom ifrån stationen först vid 19.00, en och en halv timme efter att jag klivit av tåget. Efter det handlade vi en snabbis på Ica och och köpte med oss mat hem. Så åt vi och tittade på På Spåret och redan vid 21.30 gick jag lade mig, var fruktansvärt trött. Så det blev inget mer inlägg igår.

Idag ska jag vila, slappa och bara ta det lugnt. Tänkte läsa lite mer i min bok och kolla någon film kanske. Ikväll ska mamma och pappa på fest. En årlig fest för alla som jobbar på samma företag som min pappa. De åker med hyrd buss till Hjo och festen är på ett hotell som heter Bellevue.
Alltså kommer jag och min bror vara ensamma ikväll, får se om vi hittar på något eller om han drar till någon kompis.

Hur ser eran dag ut?

Inga kommentarer: