26 januari, 2009

Trött som få

Nu är det sängdags för mig. Jag är riktigt trött och börjar få ont i ögonen av ljus, och det är nog ett teckan på att jag borde sova nu. Dagen har varit jättekul och jag hoppas att morgondagen blir lika bra! Ikväll har jag sökt inspiration och kolalt på inredning till min lägenhet - kollar runt lite för att det är kul. Bilder på min "vill ha" lista kommer i morgon, orkar inte lägga in den nu.

Läste just Mimmis blogg där hon skrev om klänningen hon har valt till skolavslutningen. På skolan har man en sed där alla ska ha sekelskiftskläder när man går ur 9:an. Och hennes val av klänning var riktigt söt! Och när jag läste hennes blogg så kommer jag ihåg att jag gillade min klänning grovt som jag hade när jag gick ur 9:an, även om ingen annan gjorde det(!). Den var smaragdgrön med gräddvita detaljer. Slänger upp en bild på den och min balklänning här vid sidan om, i fall någon är nyfiken. Jag bev sjukt sugen på att visa den i alla fall - ett år senare.
Men sov så gott - och var inte snåla med kommentarer!

1 kommentar:

Miranda sa...

Åh! Dom var ju jättefina båda två! :)