25 januari, 2009

Dilemma

Usch ja, jag har ett väldigt jobbigt dilemma. Nästa helg börjar teaterkursen - nästa söndag, mellan 14.30-16.00. Det jobbiga är att jag flyttar den helgen och antagligen inte kommer att vara klar med det i tid till teatern. Så, hur ska jag göra? Ska jag anmäla mig med risk för att missa teatern, första gången. Och kanske då få betala 1000:- för en kurs som jag kanske kommer efter i. Men det värsta är att jag är sjukt rädd för att göra Philip besviken om jag missar första gången på kursen, eftersom jag ska gå med honom. Men det löser sig hoppas jag - hur tycker ni jag ska göra?

Nu ska jag i alla falla sova - inte lika mysigt som igår, då det bara är jag i min säng i natt. Det är väldigt irriterande att jag inte är direkt trött heller. För somnar jag inte snart så kommer jag vara en zombie i morgon. God natt allesammans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nee jag tycker du ska ta dig tid att gå på kursen... jag menar onm alla grejer står i den nya lägenheten så gör det ju inte såå mycket om det står nerpackat några timmar extra^^ Jag tvivlar på att det kommer rymma ;P

<3<3<3

Anonym sa...

Oj...det är Elin^^ :P