07 januari, 2009

Oh Shit!

Oh Shit! Nu har jag verkligen dragit på mig nervositeten. Jag är så nervös för morgondagen att jag nästan tror att jag inbillar mig nervositeten. Det ni! Hahaha! Herre gud...
Och jag vet inte vad jag ska hitta på, sitter och önskar att det vore fredag och att jag är hemma efter skolan. Men det är det ju inte, det är onsdag kväll och i morgon är min första dag med en ny klass, i en ny skola...
Jag känner mig rätt mesig och patetisk, det är ju löjligt det här egentligen. Vad är det värsta som kan hända? Jag blir den utmobbade "nya tjejen" med konstig dialekt som inte har en aning om vart hon ska. Jag blir tjejen som försöker att inte så vilsen ut och försöker verka rolig, men som egentligen alla tycker är udda och undviker...OMG!
Tror att jag ska sova så att det morgon snart, och då kan jag gå till skolan, få det överstökat och åka hem igen! Bra ide! God natt.

Inga kommentarer: