11 januari, 2009

I didn't stuck...but...

..I was very late instead.
Japp, jag är tillbaka hemma i min lägenhet igen. Jag fastnade inte med tåget idag men, tåger var väldigt sent i stället. Tåget skulle gå från skövde 16.32 men blev försenat till 17.08, så jag kom precis hem.

Och jag kan inte låta bli att känna mig väldigt obetydlig ibland. Lilla jag i stora stan'. Det lockar fram den där obetydliga känslan ibland. Och jag kan inte låta bli att tycka att mitt liv för tillfället känns väldigt förutsägbart och ohändelserikt. Men jag antar att alla har sina perioder som liknar mina. Min kväll ser annars ut så här: Först ta ett bad, sedan laga mat och äta framför Bones. Bones kan jag rekomendera till er som gillar kriminalserier och romantik. Bones visas på 3:an klockan 20.00 på söndagar.
Men som sagt, nu ska jag bada.

Inga kommentarer: