17 januari, 2009

12.35

Hej Hopp!
Sitter här och väntar på att mina naglar ska torka, har precis målat dem - det vill säga det lilla som är kvar av dem(!). Jag vet inte vad som har flugit i mig! På lovet bet jag av nästan alla mina vackra naglar som jag har kämpa så med. Men nu är de på väg tillbaka! Go nails!
I alla fall, jag har varit vaken sen 10.00 ungefär. Har inte hunnit med så mycket än, frukost, melodikryss och duschat. Och målat naglarna då.
Idag är det dop för mitt supersöta kusinbarn Svea(!) - gud va jag älskar det namnet! Det är så sjukt fint, önskar jag hade blivit döpt till Svea, så fint är det! Haha! Grattis till Svea som får det namnet(!). Dopet äger rum i Tibro, exakt i vilken kyrka vet jag dock inte, klockan 16.00.
Tänkte att jag ska försöka få en bra bild av Svea med hennes föräldrar, men jag får se hur det går med det - batterierna i min kamera är slut.
Nu ska jag fortsätta med att föna mitt hår (inte bra för håret jag vet). Och ni kan ju få veta att jag för övrigt inte diggar Agnes Carlsson men just denna låten blir jag glad av.



Release me

1 kommentar:

Sandra sa...

ville du va med i veckans blogg? <3