27 januari, 2009

Inspiration från IKEA

Bokhylla: jag älskar när böckerna syns, då ser man smart ut.
Bokhyllan är också snygg och ljus, och med någon korg i någon hylla blir det
sjukt snyggt och ger en avslappnad känsla.

Lampor: att ha rätt ljus är väldigt viktigt för mig.
Ljuset ska lyfta upp rummet och man ska kunna justera ljus efter vilket humör man är på.
Ljusa lampor gör också att lägenheten får ett snyggt och städat utseende.



Badrum: Jag tänker byta färgtema nu, så det blir rött i mitt nya badrum.
Röd är en intensiv färg och kanske lite stark, men vita detaljer blir det hur bra som helst.





Gardiner: I allrummet har jag tänkt köra på blått, svart och grått med silvriga detaljer.
Dessa panelgardiner i blått eller svart är något jag funderar på, men vet inte riktigt än.


Har ni tips på något ni tycker är snyggt när det gäller inredning så släng gärna in en kommentar!









2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: åh, tacktack :) då kommer vi kanske höras lite i framtiden ;)

snygga grejer du hade hittat! stilrena grejer men ändå mysiga:)

Unknown sa...

jätte fuina saker juu :)