12 januari, 2009

MTV

Jag har en fråga till MTV. Vad sjutton har hänt med kanalen? Ingen bra musik längre och bara mängder med reklam. Ledsamt nog så har jag bara MTV och ingen annan kanal med musik vilket gör att jag blir väldigt besviken på kanalen. Just nu visas en video med Leona Lewis, samma video som de har visat tre gånger redan på lite mer än en timme. Har de inte några andra videor? Men i alla fall, slut på klagandet. Inget jag kan göra ändå.

Om cirka en halvtimme, lite mer kanske, så är det dags att gå till bussen. Hoppas, hoppas att vinden kan bara upphöra när jag ska till skolan. Det vore väldigt bra tycker jag!

Så nu ska jag gå på toaletten och kolla sminket en gång. Annars får ni ha en bra dag och så ses vi i eftermiddag.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Håller med! :O
MTV brukade ju åtminstonde köra lite gamla rockvideos förut men nu är det inte ens det :S