09 januari, 2009

Mattedag

Japp, nu har jag precis vaknat. Har hur mycket tid på mig som helst känns det som, det är en lite stressande känsla för mig - eftersom jag vet att så inte är fallet. Men, jag behöver inte stressa heller. Egentligen hade jag nog kunnat sova till 08.00 eller så, min första buss går först 09.10 och min andra, avbytaren, går 09.45. Men jag ville kolla igenom lite saker och inte behöv stressa. Men nu fick jag ju den stressliknande känslan ändå, för att jag har gott med tid på mig... hängde ni med? Jaja, i alla fall...

... så börjar min enda lektion för dagen 10.30 i sal Toscana(?) så den ska jag jaga när jag kommer fram till skolan. Det är "mattefredag" idag, då förstår ni kanske att dagens lektion är just mattelektion. Och den lektionen är 1.5 timmar lång, så 11.30 slutar min skoldag - helt underbart! Men att det är matte i 1.5 timmar drar ner glädjen lite, matte är inte precis mitt bästa ämne. Nu ska jag fixa mig och sedan gå igenom lite saker. Så ses vi efter skolan sen, kramkram

Inga kommentarer: