08 januari, 2009

Hellooo sunshine...

...är precis vad jag känner för att säga idag med en gnutta sarkasm. Natten har varit ganska bra ändå, har nog lyckats sova 4-5 timmar i alla fall. Somnade strax efter 23.20 när jag hade pratat färdigt i telefon med Philip. Jag var bara tvungen att prata med någon igår så att jag kunde tänka på något annat än skolan idag. Men som sagt, sen sov jag ganska bra trots att jag var lite nervös.

Det känns lite som att jag är med i en serie eller något, för det verkar som att allt vill gå åt helvete idag. Jag är så nervös att jag har sprungit på toaletten minst 20 gånger redan och inte bara det - jag har fått en finne på hakan över natten. Prefekt liksom. Super verkligen. Jag har bitit av mina naglar, så mina händer har inte precis vackra naglar. Jag har dock gjort mitt bästa för att fixa till min hemska frvandling över de senaste tolv timmarna. Tycker personligen att jag ser hemsk ut idag, men det gör jag förmodligen inte egentligen, bara jag som tycker det för att jag är jag. Jag hittar inga bra kläder att ha på mig heller...
Något som säker händer idag är att min mage kurrar. Ni vet sådär högt så att alla hör?! Bara för att jag endast fick i mig en apelsin till frukost. Så Gud, om du finns så tycker jag att du borde lyssna på mig nu: Snälla låt det gå bra idag och snälla säg till min mage att inte protestera högljutt i klassrummet. Tack på förhand!

Inga kommentarer: