15 januari, 2009

Sommarjobb?


Så har det blivit dags att snart gå ut till bussen. Fatta att det låter sjukt ointressant mitt liv när jag läser mina blogginlägg. Det är riktigt deprimerande, jag gör aldrig något som är värt att skriva om - och ändå så blir det massor av inlägg(!).
Tänkte bara fråga om det är någon som har fått sommarjobb än? Okej, det är kanske lite tidigt att diskutera det än, men jag fick inget jobb förra året så nu tänker jag vara på hugget! Jag har faktiskt redan pratat med ett ställe och det verkar redan nu som att jag kan få jobba där, då ingen annan har varit intresserad av det stället på flera år. Och det är ju kanske mindre bra för dem, men bra för mig då chansen blir större att jag får jobb där! Och ett plus är att jag kan gå dit från mina föräldrars hus, hur perfekt som helst. Men det är ju bara januari än, så vi får se om det blir av.
I alla fall; ha en bra dag allihopa och håll er friska! Har märkt att många är frökylda och sjuka nu, tre i min klass och jag som hade feber igår. So take care!

1 kommentar:

Unknown sa...

heej :) din blgog var också jätte fin, javisst det kan vi göra :) kram!-