10 januari, 2009

Världens mest ointressanta blogginlägg?

...det skriver jag just nu. Har egentligen inget att skriva om. Mina helger är mestadels ohändelserika(?). Det trista är att jag inte vet varför mina helger är just det, ointressanta.
I alla fall så ska jag och min pappa snart åka och hämta min lillebror som är hos sin flickvän just nu. Jag måste alltid passa på att övningsköra när tillfället ges(!). Min kusin tycker att övningsköra är en av världens mest tråkiga saker att göra, men jag tycker det är väldigt roligt faktikst. Är det någon mer som tycker att det är kul/tråkigt? För jag kan inte förstå att man kan tycka att det är tråkigt? Okej, kanske inte det roligaste som finns, men absolut inte tråkigt.

Annars så har dagen rullat på, läste lite, städade övervåningen och gav mamma massage förut. Jag och pappa har börjat på ett pussel - så nu är finbordet ockuperat!
Och på tal om något annat som kanske är väldigt ointressant: eftersom vi ska göra en musikal av Lejonkungen i skolan, så kollade jag lite på klipp på YouTube. Jag är helt såld på Lejonkungen men klarar inte av att se biten när Mofasa dör - mesigt jag vet. Men jag hittade i alla fall en söt och avslappnande video av inledningen på filmen. Enjoy!

Inga kommentarer: