28 januari, 2009

El Wrapo till lunch

*Pust*, har varit och simmat nu, och handlat. Gud va folk det var i simhallen eller(!). Jag var ändå där hyfsat tidigt - 10.30. Jag kände att min kropp inte var lika entusiastisk för simmningen idag, då det är tredje dagen i rad som jag simmat - så idag blev det bara 30 minuter i vattnet. Efter det var jag sjukt hungrig så det blev ett stopp på Donken där jag köpte en El Wrapo till lunch innan jag gick och handlade. Stog i kö på Donken i nästan en halvtimme för en jäkla lite kycklingrulle!

Men nu är jag hemma i alla fall, jag ska nog vila en stund tror jag och sedan ta i tu med packningen... usch och fy. Jag har verkligen inget intresse i att packa - jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Och så känns det lite onödigt att slänga ner allt kassar och kartonger då jag bara ska flytta till en lägenhet 5 minuter bort. Men hur ska ajg annars flytta allt om inte i kassar och kartonger(?). Bra fråga det. Men som sagt...nu ska jag sätta fart...

1 kommentar:

Unknown sa...

dom är grymt goda, så det var värt halvtimmen i kön va :D???