13 januari, 2009

Hey ho, lets go!

Hay everyone! This day has been so good!
Det började dock med att jag var helt slut i morse när jag vaknade och det hängde i ett bra tag. Till min förfäran så hade vi GMU första lektionen och det har varit mina värsta lektioner tidigare, men idag med den nya läraren så var det faktiskt kul! Han förklarade jättebra så att jag FATTADE! - och det är värkligen bra gjort när det gäller det ämnet(!).
Efter det var det ensamble och det var helt underbart - temat för våren är något som jag älskar, 70tals rock! Gud vilken bra musik! Och så var det lunch och sen fick jag sluta eftersom det bara var datateknik kvar och där hade alla prov - utom jag då som inte har läst kursen.

Så redan halv två var jag hemma och har endast sysselsatt mig med matte och lite småplockande i lägenheten. Jag har lagat mat och nu när det är reklam på Top Model så funderar jag på om jag skulle hämta en mumsig apelsin?

Inga kommentarer: