29 januari, 2009

Sista natten

I dag är sista natten jag sover i den här lägenheten. Jag som har börjat gilla lägenheten, det känns verkligen som hemma nu. Men i morgon flyttar jag. I morgon flyttar jag till Avenyn. En liten etta mitt i stan. Det ska bli jättekul men jag kommer att sakna denna lägenheten också.
Efter skolan i morgon ska jag packa ner det sista och senare på eftermiddagen kommer mina föräldrar för att hjälpa mig. Så i helgen blir det nog inte så mycket bloggande.

Nu ska jag äta kvällsmat och sen ska jag plugga matte till i morgon - den hemska tre timmars lektionen med matte, på eftermiddagen, är i morgon. Så det är bara att hoppas på att jag överlever den också. Och jag är ganska trött idag också då jag inte sov så bra i natt, så jag ska nog sova snart.
Vad ska ni hitta på i helgen då?

4 kommentarer:

Sandra sa...

är det inte dyrt med lägenhet där? <3

Miranda sa...

Nämen vad kul! :D Avenyn, woho! :)
Lycka till! :)

Unknown sa...

Just nu: VINN EN GRATIS JEANSJACKA I MIN BLOGG :)

edwardsgoldeneyes sa...

Lycka till med allt och hoppas att det blir bra :)