18 januari, 2009

Telefonsjukan?

Hejsan hoppsan galna loppan!
Nu har jag varit hemma i nästan två timmar. Men det första som hände när jag klev in i min lägenhet var att telefonen ringde(!) - vilket inte händer så ofta, bara min mamma brukar ringa på min hemtelefon. Så jag hoppade in till telefonen med alla ytterkläder på och när jag svarade så blev jag överraskad och glad. Det var Philip i andra ändan som ville att jag skulle ringa upp hans mobil - så efter att jag hängt av mig ytterkläderna så ringde jag upp honom. Han hade tråkigt, väntade på bussen, och ville prata lite. Så tiden sprang iväg som vanligt när vi pratar i telefon och vips så hade nästan två timmar gått(!). Kan man ha något som "telefonsjukan" eller så? För jag kan prata hur länge som helst i telefon. Men när Philip gick på sin buss hem så hittade han Miranda där och då var jag så vänglig att jag sa Hej då, så kunde han vara lite social mot Miranda.
Nu ska jag titta på Bones och äta upp min mummsiga youghurt!

Inga kommentarer: