30 januari, 2009

Sista minuten prylar

Min mage kurrar som aldrig förr idag och huvudet är ingen hitt det heller. Jag är hungrig, men eftersom mamma och pappa kommer om någon timme så ska vi käka då. Mamma ska använda detta köket för sista gången och laga en "flytta-ut-middag" som jag verkligen ser fram emot. Att äta mammas mat är hundra gånger bättre än mina snabbluncher och middagar - som oftast består av makaroner eller nått annat som går fort. Mitt huvud har varit för j*vligt sen i går och det vill bara förstöra för mig känns det som. Men jag hoppas att det går att muta bort huvudvärken med mammas mat senare.
Mamma och pappa tar med sig lite paket som har kommit till mig (till min förra add. hos mamma och pappa.) på posten också. Det är lite kläder och lite inredningsprylar - så det får ni se när jag har tid att lägga upp det. Jag själv är väldigt nyiken på att se det(!) eftersom det var jättelängesedan jag beställde det.

Annars har jag lite smått att kvar att packa ner i lådor, men det får föräldrarna hjälpa mig med i morgon då det är nödvändiga saker som man bara inte kan packa ner före sista minuten, om ni förstår vad jag menar. Sånt som köksprylar, toalettarticklar, handdukar och sängkläder med mera.
Och nu, för att försöka ignorera min hunger, ska jag sätta mig och läsa i Eclipse. Jag har läst den tre gånger nu, men eftersom det inte går att få tag i fjärde och sista boken - Breaking Dawn - någonstans då den är slut, så får jag läsa om trean hela tiden tills jag får tag i fyran.
Så, vi ses.

Inga kommentarer: