24 januari, 2009

Sweetie

Hej hopp!
Vad har ni för er idag då? Jag har tänkt att duscha snart, fast jag ska nog ringa Philip först. Vi måste bestämma om vi åker tillbaka till Götet ikväll eller tidigt i morgon bitti. Vi kan inte åka "i dag" för att min lillebror har kalas idag och det vill jag gärna vara med på, då han egentligen fyller på måndag - men då är jag ju hemma. Så jag vill fira honom lite.

Ni skulle se vilken söt frukt jag åt till fukost idag! Den är grön på utsidan, vitt och ljusgrönt fruktkött - hur god som helst och kallas Sweetie(!). Till det åt jag en apelsin och en rostad macka - mumms! Och som ni förstår så blir det kanske inte så bra uppdatering idag heller, har lite att göra. Men vi får se, jag kanske hinner slänga in lite fler inlägg trots allt. Ha en bra dag annars!

Och ni borde kolla in denna tjejens blogg, den är jättebra! *klicka*

Inga kommentarer: