21 januari, 2009

Kategorier

Jag har bestämt mig för att äntligen skaffa lite ordning och reda i min blogg och sitter nu och sorterar in alla inlägg i rätt kategorier. Har gjort det en stund nu och jag måste nog sluta med det lite, måste fixa mig innan jag ska fika med tjejerna.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig - om jag hinner så ska sortera fler inlägg, men jag får se om ajg hinner klart idag eller om jag får fortsätta i morgon. Jag måste ringa till min skola också, enligt mitt nya schema så har jag inga lektioner i morgon, och det kan ju inte stämma? Eller? Nej, så det måste jag fixa innan jag ska gå också.
Jag slänger kanske in dagens outfit senare också - om jag har tid.

Vad har ni för planer under dagen?

1 kommentar:

Unknown sa...

dagens outfit gillar vi :) jag ska jobba nu och sen plugga :) vad blir de för gott fika då? :)