18 januari, 2009

Teaterkurs

Nu var det ju det där jag snackade om i förra inlägget då; telefonsjuka. Existerar det? För nu ringde grabben i bild - igen - och det var väl strax innan 21.00 om jag inte har fel(?), och nu har klockan knallat iväg igen. Det roliga (och poängen i inlägget) är att vi (grabben + jag) har bestämt att vi ska anmäla oss till en teaterkurs, eller musikalteater om man ska vara exakt. Så till helgen går vi och utforskar gatan som min moster bor på för att kolla in teatern. Knäppt att teatern ligger på samma gata som min moster bor på? I alla fall; Det ska bli sjukt kul!

Men innan helgen så måste jag överleva veckan som ligger framför, och startar i morgon. Så nu ska jag titta klart på National Treasure och sedan ska jag sova - i min älskade (men tomma) säng. Saknar att ha nattgäster - det är mysigt att sova tillsammans och man känner sig inte så ensam. Gosigt! På tal om National Treasure så har jag sett den minst 1o gånger och kan nästan alla repliker utantill, men jag tittar på den ändå - på grund av att mitt hjärta inte klarar av saker som jag skulle vilja titta på i stället. Det vill säga United 93 som är på 3:an. Men sov så gott och så ses vi i morgon!

- Jag ändrar mig nog angående filmen. Jag orkar nog inte titta klart på den.-



Over And Out // P.Holmqvist

Inga kommentarer: