20 januari, 2009

Tom Felton = Heting?


När jag rotade bland mina DVD:er* nyss så hittade jag Harry Potter filmerna och kom att nämnligen att tänka på: Draco Malfoy eller rättare sagt Tom Felton. Kan minnas att när filmerna kom så tyckte alla att Malfoy var hur ful som helst och långt ifrån snygg. Men jag har börjat tycka att han har blivit snyggare för varje film, vilket jag tycks vara ensam om. Så jag sökte lite på internet, då det var ett tag sedan vi såg Tom i media. Och jag måste faktiskt säga att jag tycker han är en riktig hunk numera. Bilderna är sjukt heta, eller vad säger ni?
Kolla vilket ansikte, rena linjer och fantastiska käkben (personligen älskar jag markerade käkar!), varma ögon och den snygga kroppen är svår att ungdå(!) ;*


Har grodan Tom förvandlats till prins? Enligt mina åsikter ett klingande Ja.

2 kommentarer:

Unknown sa...

HÅLLER MED DEJ :D wow vilken snygging

Sophie sa...

Håller fullständigt med, såg den nyaste Harry potte filmen igår och jag blev chokad.