15 januari, 2009

Barnprogram

God morgon! Jag har nästan precis vaknat och sitter och tittar på barnprogram. Nån söt kaninfamilj handlar det om, hur gulligt och mysigt som helst. Det var mer än längesedan jag tittade på barnprogram kan jag lova(!).
Jag ska försöka pallra mig till skolan idag igen, hade lite feber i går och har inte vågat kolla idag - känner mig lite bättre om jag inte vet om det. Dels så har jag en ganska slapp dag i skolan. Börjar 09.00 med svenska, efter det en lång lunch på 1.5 timme och sedan engelska och till sist två timmar med eso (estetisk orientering) där vi ska titta på Lejonkungen idag, tror jag. Vi får se hur det går med tårarna, jag är väldigt känslig när det gäller just Lejonkungen - tycker att det är Disneys bästa film och jag tycker också att den är sjukt sorglig, vilket brukar famkalla en flod av tårar. Så idag blir det vattenfast mascara tror jag(!).

Nu är det dags för att föna håret och fixa lite med håret.
Är det någon som har tips på hur man kan snygga till håret lite? Ett nytt sätt att sätta undan luggen på eller liknande?
Jag har kört med toffs, utsläppt eller upsatt lugg i evigheter nu - är trött på det och behöver lite inspiration!

Inga kommentarer: